فولاد مرکزی دلاکان

عرضه کننده انواع فولادهای آلیاژی

عرضه کننده انواع فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد مرکزی دلاکان با ارائه خدمات آنلاین خود خرید انواع آهن و فولاد های آلیاژی را از همیشه ساده تر کرده است. ما با ده ها سال تجربه در صنعت فولاد کشور و با ژرف نگری منحصر به فرد خود توانسته ایم جایگاهی قابل تامل برای خود در صنعت کشور عزیزمان ایران مهیا سازیم. تهیه و توزیع انواع میلگرد ، ورق ، تسمه و مقاطع گوناگون دیگر در گرید های مختلف از خدمات ویژه ی فولاد مرکزی دلاکان می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید آهن و فولاد در بازار امروز کشور با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با انواع استیل ضدزنگ و خواص آنها

فولاد آلیاژی از آهن و کربن است. فولادهای ضد زنگ فولادهایی هستند که حداقل 10.5 درصد کروم، کمتر از 1.2 درصد کربن و سایر عناصر آلیاژی دارند. مقاومت به خوردگی و خواص مکانیکی فولاد ضد زنگ را می توان با افزودن عناصر دیگر مانند نیکل، مولیبدن، تیتانیوم، نیوبیم، منگنز و غیره افزایش داد.

 

واکنش به تماس با هوا، رطوبت یا آب

 

در تماس با اکسیژن، یک لایه اکسید کروم بر روی سطح ماده تشکیل می شود. این لایه غیرفعال از آن محافظت می کند و توانایی بی نظیری برای تعمیر خود دارد.

خواص عمومی فولاد ضد زنگ

زیبایی شناسی

فولاد ضد زنگ دارای تنوع زیادی از پوشش های سطحی، از مات تا روشن و از جمله برس خورده و حکاکی شده است. می توان آن را برجسته یا رنگ آمیزی کرد که ضد زنگ را به یک ماده منحصر به فرد و زیبا تبدیل می کند. اغلب توسط معماران برای پاکت ساختمان، طراحی داخلی و مبلمان خیابان استفاده می شود.

ویژگی های مکانیکی

در مقایسه با سایر مواد، فولاد ضد زنگ دارای خواص مکانیکی قوی در دمای محیط است – در نهایت این فولاد است! به ویژه، شکل‌پذیری، کشسانی و سختی را با هم ترکیب می‌کند، و آن را قادر می‌سازد تا در حالت‌های سخت شکل‌دهی فلز (عمیق، خمش مسطح، اکستروژن و غیره) استفاده شود و در عین حال مقاومت در برابر سایش سنگین (اصطکاک، سایش، ضربه، کشش و غیره) ارائه دهد. ). علاوه بر این، رفتار مکانیکی خوبی در دماهای پایین و بالا ارائه می دهد.

مقاومت در برابر آتش

فولاد ضد زنگ بهترین مقاومت در برابر آتش را در بین تمام مواد فلزی هنگام استفاده در کاربردهای ساختاری دارد و دمای بحرانی آن بالای 800 درجه سانتیگراد است. فولاد ضد زنگ برای مقاومت در برابر آتش و بدون انتشار دود سمی در رتبه A2s1d0 قرار دارد

مقاومت در برابر خوردگی

فولاد ضد زنگ با حداقل محتوای کروم 10.5 درصد به طور مداوم توسط یک لایه غیرفعال اکسید کروم محافظت می شود که به طور طبیعی بر روی سطح از طریق واکنش کروم با اکسیژن هوا یا آب تشکیل می شود. اگر سطح خراشیده شود، خود را بازسازی می کند. این ویژگی به فولادهای ضد زنگ مقاومت در برابر خوردگی آنها را می دهد.

قابلیت تمیز کردن

اقلام فولادی ضد زنگ به راحتی تمیز می شوند، محصولات تمیز کننده معمولی (مواد شوینده، پودر صابون) کافی هستند و به سطح آسیب نمی رسانند. فولاد ضد زنگ به طور کامل الزامات دکوراسیون و ظروف پخت و پز را که نیاز به شستشوی مکرر و موثر دارند برآورده می کند.

بازیافت

فولاد ضد زنگ “مواد سبز” است و بی نهایت قابل بازیافت است. در بخش ساخت و ساز، نرخ بازیابی واقعی آن نزدیک به 100٪ است. در هنگام تماس با عناصری مانند آب از نظر محیطی خنثی و بی اثر است و ترکیباتی را که ممکن است ترکیب آنها را تغییر دهند از بین نمی برد.

این ویژگی‌ها، فولاد ضد زنگ را برای کاربردهای ساختمانی در معرض آب و هوای نامساعد، مانند سقف‌ها، نماها، سیستم‌های بازیابی آب باران و لوله‌های آب خانگی مناسب می‌سازد. طول عمر فولاد ضد زنگ الزامات ساخت و ساز پایدار را برآورده می کند، و نصب موثر، نصب و نگهداری کم، عمر مفید بی نظیری را برای کاربر تضمین می کند.

  • مرتضی دلاکان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی