فولاد مرکزی دلاکان

عرضه کننده انواع فولادهای آلیاژی

عرضه کننده انواع فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد مرکزی دلاکان با ارائه خدمات آنلاین خود خرید انواع آهن و فولاد های آلیاژی را از همیشه ساده تر کرده است. ما با ده ها سال تجربه در صنعت فولاد کشور و با ژرف نگری منحصر به فرد خود توانسته ایم جایگاهی قابل تامل برای خود در صنعت کشور عزیزمان ایران مهیا سازیم. تهیه و توزیع انواع میلگرد ، ورق ، تسمه و مقاطع گوناگون دیگر در گرید های مختلف از خدمات ویژه ی فولاد مرکزی دلاکان می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید آهن و فولاد در بازار امروز کشور با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لوله های استیل ضد زنگ و انواع آن

سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۳۳ ب.ظ

لوله های استیل ضد زنگ و انواع آن

فولاد ضد زنگ قرن هاست که وجود داشته است، زیرا در شرایط سخت بهتر عمل می کند. فولاد ضد زنگ در اواخر سال 1800 با ترکیبی از آهن و کروم با مقاومت در برابر زنگ زدگی شناخته شد. آن را به لوله های فولادی ضد زنگ قالب می زنند تا برای تعدادی از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

 

لوله بدون درز یا لوله مانیسمان

لوله هایی که فاقد اتصالات یا درزهای جوشی هستند به عنوان لوله بدون درز شناخته می شوند. می تواند دما و فشار شدید یا شدید را تحمل کند. همه تانک ها به سمت فلز می روند. لوله بدون درز در طیف وسیعی از کاربردها مانند کاربرد گاز و نفت مورد استفاده قرار می گیرد. آنها همچنین در صنایع مکانیکی و مهندسی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این چیزی است که آن را قبل از رسیدن به مشتری همه کاره می کند. آنها با سطح دقیقی بازرسی شدند که از تضمین کیفیت بالای آن اطمینان حاصل می کند.

لوله جوش داده شده

تقریباً در هر صنعتی از لوله های جوش داده شده به دلیل انعطاف پذیری استفاده می شود. با این حال، وقتی صحبت از مقاومت در برابر خوردگی بالا می شود، قیمت بهتری دارند و در برابر فشار مقاومت می کنند. لوله های جوش داده شده به دلیل نوع مواد مورد استفاده سبک وزن هستند. آنها در مقایسه با سایر روش های لوله کشی مقرون به صرفه تر هستند.

فلنج های لوله

یکی دیگر از بخش های مهم سیستم لوله کشی مورد نیاز، فلنج های لوله است. فلنج های لوله در انواع مختلفی مانند رزوه ای، نیمه، مفاصل لبه ای و پرده در دسترس هستند. آنها مواد محکم و بادوام هستند که ارائه محصول با کیفیت بالا با حداکثر سطح اطمینان را تضمین می کند.

 

 

مشخصات لوله های استیل

سخت کاری

یکی از بزرگترین مزیت های سخت کاری لوله های فولادی ضد زنگ این است که استحکام فلز را به میزان قابل توجهی افزایش داده و به کار سرد کمک می کند. ترکیب مراحل آنیلینگ و کار سرد به راحتی قابل استفاده است تا به اجزای ساخته شده استحکام مناسبی بدهد.

استحکام داغ

استحکام بالا را می توان در دمای اوج یا بالا حفظ کرد. لوله های فولادی ضد زنگ که حاوی کروم یا سیلیکون زیادی هستند، نیتروژن مسئول استحکام گرم است. استحکام گرما بالا را می توان برای گریدهای گریدهای فریتی کروم ارائه کرد.

لوله فولادی ضد زنگ با محتوای کروم بالا به مقاومت در برابر پوسته پوسته شدن در دماهای اوج یا بالا کمک می کند.

استحکام و شکل پذیری

لوله های فولادی ضد زنگ با درجه های مختلف طیف های مختلفی از مقاومت ها را ارائه می دهند. در مقایسه با استحکام ملایم، استحکام در شرایط نرم تا حدودی ثابت می ماند. فولاد آستنیتی نرم تر دارای کشیدگی و شکل پذیری استثنایی است. از این رو، می توان آن را به صورت سرد کار کرد تا یک محصول نهایی با سری های گسترده نیمه ساخت به دست آورد. برای رسیدن به شرایط نهایی، چقرمگی و استحکام به نحو موثری با هم ترکیب می شوند.

 

  • مرتضی دلاکان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی